W tym momencie jesteśmy w stanie zlecić wszystkie zadania związane z promowaniem firmy zarówno wielu agencjom, jak i niezależnie działającym specjalistom od marketingu, czyli tzw. freelancerom. Obie opcje są dość dobre, ale zazwyczaj to jednak agencja marketingowa zaoferuje nam dużo więcej od najlepszego nawet freelancera. Jak ją jednak wybrać? Czym się kierować podczas zapoznawania się z ofertami poszczególnych agencji marketingowych? W jaki sposób możemy poznać, że wybrana grupa ekspertów od reklamy naprawdę dobrze zajmie się promowaniem naszego biznesu i sprawi, że marketing internetowy w końcu zadziała skutecznie?
Marketing dostosowany do potrzeb firmy
Agencje reklamowe na pewno powinny być elastyczne. Cechę tę można rozumieć na wiele sposobów, jednakże w przypadku działań marketingowych oznacza ona indywidualne dostosowanie się do potrzeb firmy i klienta. Nie zawsze te strategie, które sprawdziły się w kilku ostatnich przypadkach, okaże się równie użyteczne dla nowej firmy. Współpraca z agencją marketingową nie powinna opierać się na tych standardowych działaniach. Oczywiście one czasem mogą być skuteczne, ale jeżeli takie nie są, agencja reklamowa powinna je zmienić i zmodyfikować, a nie uparcie się ich trzymać z powodu jakiegoś dziwnego sentymentu czy nieznajomości innych technik promocji. Współczesna agencja w swojej ofercie musi mieć oczywiście marketing internetowy, czyli usługę polegającą na przeprowadzaniu działań reklamowych w Internecie. Wszystkie firmy chcą przecież teraz promować się głównie w sieci.