Firma oferująca podłogi dba o pozyskanie kolejnych klientów. Do osiągnięcia tego celu zastosowali
banery reklamowe. Zostały umieszczone w miejscach odwiedzanych przez liczne grupy
mieszkańców stolicy Polski. Drugim rozwiązaniem, w przypadku tego przedsiębiorstwa jest strona
internetowa. Na portalu tym zostały zamieszczone informacje dotyczące prowadzonej działalności,
oferta i forma kontaktu. Część z internautów poszukujący nowych podłóg, na pewno odwiedzi taką
stronę. Zainteresowanie będzie widoczne w ilości kierowanych zapytań ofertowych i dokonywaniu
zamówień.
Zobacz także: Content marketing – co to jest?
Kwota oferowanego produktu
Sam portal internetowy nie wystarczy do zwiększenia sprzedaży. Na taką sytuację ma wpływ kilka
czynników. Jednym z najważniejszych jest cena. Za wysoka kwota pieniężna sprawi, ze produkty nie będą się sprzedawały. Poprawimy tylko sprzedaż naszej konkurencji. Chcąc zdobyć
nowych klientów, koniecznie musimy sprawdzić ceny oferowane przez innych sprzedawców.
Obniżenie ich o kilka procent zaowocuje dodatkowym zainteresowaniem. Wiadomo, że na
dokonanie zakupu ma wpływ ilość posiadanych środków finansowych. Ich brak oznacza, że nie uda
się nam zakupić żadnego z upatrzonych produktów.
Niskie ceny
Produkty oferowane w niskich cenach mają szanse na większe zainteresowanie. Właściciele firm prowadzący sprzedaż powinni co pewien czas sprawdzać jak postępuje konkurencja. Widząc, że obniżają lub podwyższają kwoty swoich
produktów szybko zadziałać. W przeciwnym razie uzyskiwane zyski będą co pewien czas obniżały się.